joi, 9 mai 2013

Vrei sa fii miliardar? Proiect Visual Studio 2010 (C#)

 
Si uite cum e deja luna mai si asta inseamna ca mai e putin pana cand termin liceul ( vreo 3 saptamani mai exact). Stiu, stiu, nu vreti sa va plictisesc cu asta si nici nu am de gand. Am decis ca daca tot imi fac atestatul la informatica pe care-l prezint aproximativ intr-o saptamana sa postez si eu proiectul pentru care mi-am pierdut nopti la rand. Nu e foarte complicat, dar tinand cont ca nu prea am lucrat in C# la scoala si aproape tot ce e in program e documentat atent de pe internet si din " manualul nostru de C#", eu zic ca a iesit bine. La inceput i-am zis profesoarei foarte simplu : " Pentru atestat vreau sa fac un joc )vrei sa fii miliardar" ( Eram ferm convins ca voi gasi un programel pe net pe care sa-l stilizez). Ei bine, nu am gasit nimic, nici in engleza, nici in romana, nici chiar in germana si m-am hotarat sa-l incep eu ca alti elevi in situatia mea sa nu intampine dificultatile mele.

Pentru inceput am facut un form in care am inserat 3 butoane ( Vreau sa joc, Iesi si Despre Autor). Pe fundal am adaugat melodia specifica jocului vrei sa fii miliardar si am terminat cu partea de design. Mai apoi am scris functiile pentru butoane( Application.Exit pentru Iesi, am incarcat un nou form pentru Despre autor si inca unul pentru Vreau sa joc unde incepe distractia). In formul 3 ( cel in care se intra apasand pe butonul Despre autor) mi-am scris numele intr-un textbox, am inserat o imagine si cu ajutorul unui timer am facut o mica "animatie" si... Voila, atestatul pare sa prinda culoare. Acum sa trecem la butonul care deschide formul 2 (Vreau sa joc). Aici am inserat pentru inceput  4 etichete, 4 butoane radio si 2 textbox-uri. Primele 3 etichete sunt nesemnificative ( intr-una am pus semnul de dolar unde jucatorul vede cati bani a facut, iar urmatoarele 2 sunt pentru ca jucatorul sa vada unde sunt secundele ramase pana la expirarea timpului). Intr-un textbox sunt scrise secundele ramase iar in celalalt se afiseaza cati dolari a facut jucatorul. In eticheta 4 se va fi scrisa intrebarea iar in cele 4 butoane radio vor fi scrise raspunsurile. Am construit un fisier si anume Intrebari.rtf unde sunt scrise intrebarile si raspunsurile + raspunsul corect.  Citim intr-un vector de string-uri intrebarile, raspunsurile si raspunsurile corecte la fiecare intrebare si dupa aceea totul devine foarte simplu. Nu trebuie decat sa verificam daca raspunsul ales de jucator este egal cu raspunsul corect si daca da, marim un contor ( nr in cazul meu) pe care il afisam in textbox-ul in care se afiseaza scorul.


  Aceasta operatie se face la apasarea unui buton si anume Urmatoarea intrebare. Nu are rost sa dau nu stiu cate explicatii pentru ca in video se poate vedea totul: declararea variabilelor, citirea din fisier, conditiile, cum sa faceti animatiile, cum sa folositi timer-ul etc. Daca doriti lucrarea trebuie doar sa lasati un comentariu si vi-l voi trimite pe mail cu cea mai mare placere GRATIS.
VIDEO COMING SOON!

Sper ca v-a placut articolul...

Subscribe ca sa primesti actualizari pe email!

Urmareste-ne!

20 de comentarii:

  1. imi trimiti te rog programul? ai cumva obiecte in el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut da-mi te rog e-mail-ul tau si iti voi trimite un link de unde poti descarca fisierul :D

      Ștergere
    2. gabriel_codrut@yahoo.com

      Ștergere
  2. Mi se pare foarte interesant proiectul. Mi-l trimiti si mie, te rog, pe mail?
    slavuflorina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. buna .. imi poti da si mie proiectul tau. pls

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut , vreau si eu proiectul tau la adresa ac_raitor_T@yahoo.com
    Ms anticipat

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut, imi trimiti si mie te rog proiectul?
    adresa: todoranalexandru21@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut,poti sa-mi trimiti si mie proiectul tau? adrea: alex_cv91@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut, poti sa mi-l trimiti si mie?
    Adresa: moruz_darius@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna. Imi trimiti te rog si mie proiectul tau ? adresa: patricia.condrea@yahoo.com .Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna, imi poti trimite si mie te rog proiectul ? f.criss15@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna! Imi poti trimite si mie pe mail proiectul? Multumesc mult! crystinutza06@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut ! Pare interesant. Poti sa ma ajuti cu proiectul tau? mail: bc15bcc@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. ma poti ajuta si pe mine cu proiectul tau ?:) soveaiulian@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut!
    Programul e cam slabut.. Nopti la rand? Il pot face in maxim 3 ore.

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut!
    Interesant proiectul. Poti sa mi-l trimiti si mie: filec@mail.md?
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  15. Salutare! Interesant gandit programul! :)
    Pot sa am si eu acest program? Toate cele bune!
    mail: tabeicaremus18@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Am testat programul merge foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  17. Salutare! Pot sa am si eu acest program? Toate cele bune! mail: timisalin01@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Salut! Imi poti trimite acest program? Adresa de mail: dumitrascusorin26@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere